Hos Livingshop.dk sætter vi stor pris på vores kunder, og det er vigtigt for os, at du er tilfreds. Hvis det ikke er tilfældet, og produktet ikke lever op til dine forventninger, kan du benytte dig af vores 30 dages returret. Det kan både være fordi du har fortrudt dit køb, eller der er noget galt med varen.
Er varen defekt, vil vi gerne at du kontakter os inden varen sendes retur.
Ønsker du at gøre brug af returretten, kan du finde en returseddel herunder som vi gerne vil have, at du udfylder og sender med varen retur.
På retursedlen skriver du dine personlige oplysninger, hvilke varer der returneres samt årsagen til at varen sendes retur. Herudover skal du skrive, om du ønsker en ombytning eller pengene retur.
Varen og retursedlen sendes til Livingshop.dk, Lundholmvej 1, 7500 Holstebro, mrk. ”retur”.
Har nogle spørgsmål, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på Tlf.: 97 42 36 77 eller
kundeservice@livingshop.dk.
Bemærk at der ikke må skrives på den originale emballage.
Varerne skal leveres tilbage til Livingshop i samme stand, som du har modtaget dem. Du skal derfor sørge for, at varerne er pakket forsvarligt ind.
Varerne skal leveres til os i original emballage med en beskyttende indpakning udenom, og du må ikke påklæbe adresselabel eller skrive på den originale emballage, da vi i så fald ikke kan sælge varen til fuld pris.
Sendes en vare retur, hvor den originale emballage er beskadiget og/eller mangler, ses det som en væsentlig forringelse af varens værdi, hvorfor der heller ikke kan returneres det fulde beløb. Vi vurderer ud fra hvert enkel vare, i hvor stor grad varens værdi er forringet og hvilket beløb der vil blive tilbageholdt.
OBS: Vær venligst opmærksom på, at det af kvalitets- og hygiejnemæssige årsager, ikke er muligt at returnere alle former for fødevarer.
Omkostninger ved at sende varerne til os påhviler kunden. Dette gælder også for pakker der ikke afhentes i pakkeshops inden henliggefristens udløb. I dette tilfælde, vil fragten blive modregnet i det beløb der returneres.
Såfremt vi har sendt den forkerte vare, sender vi et returlabel, du kan benytte.
Når du sender varer retur til os, skal du sende direkte til os. Vi afhenter ikke pakker i pakkebokse eller pakkeshops.
Vi tilbagefører beløbet til det anvendte betalingskort eller udsteder et tilgodebevis til webshoppen. Det er op til dig.
Vi bestræber os efter at håndtere returvarer hurtigt, men der må forventes en ekspeditionstid på op mod 14 hverdage.
Download din returseddel